zaterdag 15 februari 2014

Bioscopen onder de loep

Ik ga komende weken een kijkje nemen in de wereld van de bioscopen in Nederland, want hoe gaat het er nou echt mee? Is het terecht dat wij, medewerkers van JT Arnhem, zeuren over het bezoekers aantal of gaat het eigenlijk best goed? Ik ga hierbij een blik werpen op het verleden én de toekomst.
Deze vragen zullen mij moeten helpen met de vraag: Hoe is de ontwikkeling van het bioscoopbezoek (van de afgelopen 10 jaar)?
Wat is de invloed van netflix, streamen en downloaden?
Wat is de invloed van de crisis?
Is er een genre films die vaker zijn bezocht dan eerst?
Wat zal de toekomst de bioscoop wereld brengen?
Ik ben tot stand gekomen tot deze vragen met vooral hulp van Kees Smitshoek, maar ook enige hulp van Benthe Siemens en Daniël Beltman.
Ik ben nieuwsgierig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten